10 mei 2022
Na een lange periode van digitale evenementen en zoom-calls is Inther Group verheugd deel te nemen aan de LogiMAT International Trade Show for Intralogistics Solutions and Process Management. In hal 5, stand B50, verwelkomt Inther Group iedereen om de toekomst van intralogistieke oplossingen te ervaren. Bekijk en ervaar onze producten, spreek met onze getalenteerde collega's en zet de eerste stap in het verbeteren van je intralogistiek.
Wij verheugen ons erop om je van 31 mei tot 2 juni in het beurscentrum van Stuttgart te mogen begroeten! Hier zijn 5 redenen waarom je ons zou moeten bezoeken.
Reden 1: Maak kennis met het team en zet de eerste stap in de verbetering van de intralogistiek
We zouden nergens zijn zonder ons getalenteerde en toegewijde team. Op LogiMAT kun je het team ontmoeten en zij kunnen je alles vertellen over onze innovatieve logistieke oplossingen. Zo kun je de eerste stap zetten in het verbeteren van je intralogistiek.
Naast kennismaking willen we graag alles over jou en je bedrijf horen. Jouw magazijn is ons uitgangspunt. Wij zijn ervan overtuigd dat de operatie in je magazijn altijd beter kan als het gaat om efficiency of kwaliteit. Omdat nieuwe ontwikkelingen in warehousing zich blijven voordoen, houden we technische innovaties nauwlettend in de gaten en zijn we voortdurend op zoek naar nieuwe toepassingen. Deze stellen je in staat je werk nog beter, sneller en efficiënter te doen.
Onze medewerkers hebben een werkomgeving die hen in staat stelt uitstekende prestaties te leveren. Bovendien maken ze gebruik van de nieuwste technologie in de voortdurend veranderende wereld van de automatisering. Samen met onze jarenlange ervaring vormen deze twee factoren de basis voor uitstekende oplossingen op het gebied van magazijnautomatisering. Wij zijn ervan overtuigd dat deze aanpak niet alleen het beste is voor onze klanten, maar ook voor onze eigen medewerkers.
Reden 2: Wij zullen de functionaliteit van ons volledig geautomatiseerde A-Frame demonstreren.
Magazijnen hebben te maken met piektijden en verschillende eisen van verschillende marktkanalen. Het A-Frame van Inther Group biedt een goede oplossing voor deze uitdagingen. Dit is een volautomatische oplossing om complexe orders snel te verwerken. Deze bewezen technologie wordt onder andere gebruikt in de farmaceutische distributie. Het verzamelt tot vijf producten per seconde per uitwerper, verplaatst artikelen tot 1 meter per seconde, bevat hoogteverificatie en biedt de gebruiker up-to-date bestandsbeheer. Met deze oplossing wordt consistent hoogwaardige orderverwerking geleverd en beweegt het magazijn soepel en efficiënt.
Inther Group is de enige Nederlandse logistieke systeemintegrator die het A-Frame op de markt brengt. Met het A-Frame biedt Inther een flexibele en modulaire inrichting, slimme software en een compact ontwerp.
De concurrentiedifferentiator en nieuwste ontwikkeling voor het A-Frame systeem van Inther Group is het geïntegreerde PUMA (Positioning Unit Measurement Apparatus) meet- en positioneringsapparaat. De meetmodule beweegt met een snelheid van 1 m/s boven het transportsysteem en bepaalt zowel het aantal als de exacte afmetingen van de producten per toepassingsas.
Reason 3: Experience our Goods to Person picking and the fully automated robotic picking solution GRIPP (Gantry Robotic Intelligent Piece Picker)
Op de LogiMAT presenteert Inther Group de volautomatische picking robot GRIPP (Gantry Robotic Intelligent Piece Picker) in een uitgebreide videopresentatie. In deze presentatie worden de voordelen van de unieke picking technologie duidelijk belicht. Zo verzamelt de robotarm tot 1.200 afzonderlijke producten per uur - ongeacht de vorm van de artikelen. Voorsorteren en bufferen worden geëlimineerd. Daartoe is in de aandrijfsoftware onder meer een adaptieve benaderingshoek geprogrammeerd die ervoor zorgt dat de grijper het product onder de juiste hoek benadert. Als je geluk hebt, kun je proberen een prijs te winnen met de grijpmachine op onze stand!
We hebben ook een Goods to Person systeem aanwezig op onze stand. Deze systemen zijn verkrijgbaar in verschillende vormen en configuraties. Ze zorgen voor een boost in de orderpickprestaties en resulteren in een verhoogde leverbetrouwbaarheid. Het slimme werkstation laat de persoon die de bakken vult precies zien wat hij moet picken en waar hij het artikel moet plaatsen. Inther Group heeft een Pick to Light-module, een monitor en een gewichtscontrole geïntegreerd, waardoor het proces zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Fouten in het fulfillmentproces zijn zo goed als uitgesloten.
Reden 4: Laat onze intelligente software jouw intralogistiek verbeteren
Real-time statusupdates en feedback van de verschillende systemen en gebieden in je magazijn zijn cruciaal voor een succesvolle dagelijkse operatie. Gezien de toenemende concurrentie, de steeds kortere doorlooptijden, de groei van e-commerce en de aanhoudende druk op de kosten, is de behoefte aan uitgebreide en flexibele magazijnbeheer- en informatiesystemen groter dan ooit. Inther Group helpt jou deze uitdagingen aan te gaan door de hardware en systeembesturing te integreren met flexibele en modulaire software.
Als systeemintegrator faciliteert Inther Group optimale magazijnprocessen door het implementeren van magazijnautomatisering en/of -mechanisatie. Onze zeer flexibele Inther LC software suite vormt het hart van elke oplossing. Deze software biedt u de krachtige combinatie van branchespecifieke magazijnbesturing en magazijnbeheer.
Dankzij de modulaire opbouw is onze 100% eigen software een flexibel en merkonafhankelijk platform dat alle hardware ondersteunt. Het integreert volledig alle magazijnfuncties, van ontvangst tot verzending. Inther LC wordt al gebruikt in tal van magazijnen over de hele wereld en is het resultaat van 25 jaar R&D en feedback van klanten. Een bijkomend voordeel is dat Inther LC alles ondersteunt, van eenvoudige handmatige handelingen tot zeer dynamische systemen, en dus blijft voldoen aan uw behoeften tijdens uw overgangsgroei.
Reason 5: Meet your Full Service Partner
Bij Inther Group blijven we gedurende de hele levenscyclus van het systeem met je samenwerken. Het gaat om het maximaliseren van de betrouwbaarheid, uptime en winst van je investering!
Service en ondersteuning zijn een van de onderscheidende kenmerken van Inther Group. Ons serviceteam staat 24 uur per dag, 7 dagen per week, het hele jaar door voor je klaar. Directe ondersteuning door gekwalificeerd servicepersoneel zorgt voor optimale ondersteuning en maximale beschikbaarheid van je systeem.
De ingebruikname van een systeem is voor Inther Service het begin van een lange reis. Een reis die we samen beginnen in de vorm van een partnership. Wij praten niet graag in termen van klant en leverancier, maar in termen van partners. Wanneer je business verandert, nemen wij proactief het initiatief om samen met jou het systeem aan te passen aan nieuwe behoeften. Betrouwbaarheid en flexibiliteit zijn daarbij belangrijke factoren.
Geïnteresseerd in een bezoek? Mail ons op marketing@inthergroup.com zodat we je gratis tickets kunnen regelen!