Software Patch Management

Inther garandeert onderhoud en ondersteuning voor een periode van minimaal 10 jaar na implementatie van de initiële release, waarbij alle incidenten zo snel mogelijk worden opgelost met als doel de normale functionaliteit van je systeem te herstellen. Klantspecifieke uitbreidingen zijn mogelijk voor een periode van minimaal 5 jaar na implementatie van de initiële release.

Daarnaast stelt Inther eventuele kleine patch releases beschikbaar voor de Inther LC Software, waarbij doorgaans alle benodigde ontwikkel-, installatie- en testwerkzaamheden voor de upgrades binnen je SLA vallen. Maak je gebruik van door Inther geleverde servers? Dan zijn ook periodieke besturingssysteem- en beveiligingspatches van zowel je fysieke als virtuele servers opgenomen in je SLA conform de oorspronkelijke leveranciersinstructies! Na uitvoering van de besturingssysteempatch valideert Inther de ILC-processen. Ook initieert Inther voorstellen voor kritische security patches.

Heb je meer dekking nodig, inclusief grote upgrades van softwarepakketten? Dit kan allemaal gedekt worden in je Service Level Agreement! Voel je vrij om je behoeften aan ons voor te leggen.

WIL JE LEVENSLANGE ONDERSTEUNING?

neem contact met ons op +31 (0)478 502 575

Waarmee kunnen we je helpen?