20 april 2023
Corporate

Niet toevallig vlak voor de grootste logistieke beurs van Europa in Stuttgart (LogiMAT) lanceert Inther Group een nieuwe corporate website. De nieuwe website bevat meer informatie en sluit beter aan bij het gewenste imago, aldus Raymond Poulssen, Marketing Manager bij Inther Group.

Online upgrade
“De nieuwe website biedt onze bezoekers veel meer informatie in een verbeterde structuur dan tot dusver en sluit daarmee beter aan op de activiteiten van Inther”, legt Poulssen uit. “Inther is allang niet meer alleen de intralogistieke softwareleverancier van vroeger. Dat Inther zich intussen gespecialiseerd heeft in compleet geïntegreerde, hybride systeemoplossingen komt op de nieuwe website dan ook veel beter naar voren. Ook de uitgebreide after-sales support na oplevering van een project komt nu uitgebreider aan bod.”

Uitdager
Wat meteen opvalt is een heel andere ‘look en feel’, ook een bewuste keuze: “Inther bestaat 25 jaar in 2023. Een hele mijlpaal, maar ondanks al onze ervaring zijn we nog steeds die uitdager in de intralogistieke markt tegenover de gevestigde orde. Jonge honden in een informele, ondernemende en persoonlijke atmosfeer, maar wel heel gedegen en professioneel. Dat gevoel wilden we meer naar voren brengen in onze nieuwe website. Vette koppen, veel plaatjes, informeel taalgebruik en organische stijlelementen, mensen in beeld, en meer uitleg over wie wij zijn en wat we doen. Dat sluit meer aan bij de ervaring die onze klanten bij ons vinden en al gevonden hebben.”

Met de lancering van de website zit het werk er echter nog lang niet op. “Het is algemeen bekend dat een website nooit af is. We hebben dan ook nog veel ideeën en plannen om de inhoud verder uit te breiden. Net als bij de oplevering van een intralogistiek project geldt ook hier: dit is pas het begin”, besluit Poulssen.

Waarmee kunnen we je helpen?